Автомобили с предназначение в търговията, услугите и индустрията ще покаже специалното бизнес издание на изложбата „Ауто сити Пловдив“ от 23 до 28 септември. Най-атрактивната част от Международния технически панаир тази година ще акцентира на модели, които се използват за работа. Представители на водещи марки ще демонстрират джипове, пикапи, ванове, автобуси, камиони и други транспортни средства. Ще има Тест драйв зона, където желаещите могат да изпробват техните качества.
Инициативата е отговор на големия интерес на посетителите по време на миналогодишното автоизложение в Международен панаир Пловдив. Тогава имаше няколко премиери, сред които на първия 7-местен SUV на „Лексус“, предназначен за Европейския съюз, и на високопроходимия пикап Musso, еднакво подходящ за работа и за пътешествия. Бяха показани и много SUV модели на „Ситроен“, „Пежо“, „ Шкода“, „Сеат“, „Махиндра“ и други марки. Вниманието на специалистите привлякоха модернизирани версии на лекотоварни автомобили с повече комфорт и опции за трансформиране на багажния отсек. Сега „Ауто сити Пловдив 2019“ ще представи по-богата гама от специализирани превозни средства.
Бизнес изданието на изложбата отговаря и на нарастващото търсене на лекотоварни автомобили. В България обемът на сделките се е увеличил с около десет процента през миналата година спрямо предходната. Същата е и тенденцията в Европа, където броят на регистрираните нови коли от този вид надхвърли 2 милиона за първи път от 2007 г. насам, като резултат от следкризисното съживяване на икономиката, отбелязват експерти.
„Ауто сити Пловдив 2019“ се провежда в Международен панаир Пловдив заедно с още четири специализирани изложби, представящи новости от строителството, електротехниката, машиностроенето, роботиката, автоматизацията, информационните и дигиталните технологии, енергетиката, екологията и химическата промишленост. Очаква се да участват близо 700 компании и около 30 000 посетители специалисти от България и Европа.
Източник: Международен панаир Пловдив